Nieuwe huisstijl voor ATPI Group

Nieuwe huisstijl voor ATPI Group
  • Design
  • 31 jul 2015 @ 10:00
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual idBranding

De ATPI Group krijgt een nieuw gezicht. In de nieuwe huisstijl blijft het bestaande ATPI logo de basis, met daaronder de vier commerciële pilaren, die staan voor ATPI's vier specialisaties. ATP Travel wordt ATPI Corporate Travel. ATP Instone gaat verder onder de naam ATPI Griffinstone, en het huidige ATP Event Experts wordt opgesplitst in twee specialisaties; ATPI Corporate Events en ATPI Sports Events.

ATPI Corporate Travel is wereldwijd toonaangevend in Corporate Travel Management. ATPI Griffinstone levert specialistische sector kennis. Door de recente overname van Griffin Travel garandeert ATPI zijn klanten een nog bredere dekking van kantoren wereldwijd, meer inkoopkracht en verdere technologische innovatie. ATPI Corporate Events is een fullservice evenementenorganisatie gericht op Meetings, Incentives, Congressen en Events, en ATPI Sports Events is een wereldwijd sportreis- en evenementenmerk. Al jarenlang zijn is ATPI partner bij internationale sport events zoals de Olympische Spelen, Commonwealth Games, het WK Rugby en bij diverse voetbal-, hardloop- en zeilevenementen. De mensen achter de nieuwe identiteit van ATPI blijven dezelfde specialisten.

Voor meer informatie over de nieuwe identiteit van ATPI en de nieuwe website, klik hier.
  

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken