Lexus presenteert multimedia campagne Hoverboard Ride

Lexus presenteert multimedia campagne Hoverboard Ride
  • Design
  • 5 aug 2015 @ 11:45
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • ProductdesignMotion

Volgend op de release van de Lexus Hoverboard afgelopen juni, brengt het luxe autobedrijf een multimedia campagne uit van het gehele Hoverboard project. Onder andere de testfase met skateboard prof Ross McGouran – die plaatshad in Cubelles, Barcelona – wordt getoond in een campagnefilm.

Het Lexus Hoverboard project begon 18 maanden geleden met een samenwerking tussen een team wetenschappers van IFW Dresden en evico GmbH – een bedrijf dat specialiseert in magnetic levitation technologie. Na een intensieve testronde waaraan de professionele skateboarder en hoverboard testrijder Ross McGouran deelnam, besloot het team de grenzen van de hoverboard te testen door een extra ronde testen uit te voeren in een dynamische omgeving.

‘Embarking on this project, we set out to push the boundaries of technology, design and innovation to make the impossible possible. With this project we call 'SLIDE', we collaborated with partners who share our passion for creating enjoyment out of motion. Even through combining our technology and expertise, we discovered making a hoverboard isn't an easy process. We've experienced the highs and lows and have overcome a few challenges, but through mutual determination we have created a demonstration of our philosophy in design and technology to create Amazing in Motion’ aldus Mark Templin, executive vice president van Lexus International.

Bekijk de te gekke campagnefilm van de Lexus Hoverboard hier:



Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken