Cocio opent pop-up store in Kalverstraat

Cocio opent pop-up store in Kalverstraat
  • Design
  • 7 sep 2015 @ 14:15
  • 9980 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Winkelen

Cocio chocolademelk start de campagne ‘Shake that Cocio’ met de opening van zijn eigen pop-up store in de Amsterdamse Kalverstraat. Met de campagne gaat het merk op zoek naar de meest creatieve shakers van Nederland. Iedereen wordt aangespoord om chocolademelk te schudden voor gebruik en zijn of haar shakevideo te delen via sociale media. De meest originele inzending via #NothingBut maakt kans op een prijs.

Op de trampoline of in een achtbaan
Het schudden is niet zomaar als thema voor de campagne gekozen. Omdat de Cocio Classic chocolademelk bestaat uit natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen, moet het drankje geschud worden voor het drinken. Paul Hilhorst, marketing manager Cocio bij Arla Foods: “Om dat te laten zien, zijn wij op zoek naar de persoon die Cocio chocolademelk op de meest originele manier schudt. Met een trampoline, in een achtbaan of met een parachute uit het vliegtuig, het kan niet gek genoeg. De meest originele shaker wint een jaar lang gratis Cocio óf een weekendje Kopenhagen met vrienden én met tickets voor attractiepark Tivoli, zodat zij daar in de bekende achtbaan hun eigen Cocio kunnen shaken.”

Pop-up store
De Cocio pop-up store is de komende weken te bezoeken aan de Kalverstraat 101 in Amsterdam. Nieuwsgierigen kunnen Cocio daar ook proeven. Via #NothingBut zijn shake-video’s te bekijken. Meer informatie over de campagne is te vinden op www.shakethatcocio.nl.

Over Cocio
Cocio is de grootste producent van chocolademelk in Scandinavië. Het bedrijf werd in 1951 opgericht door de Deen Anker Pallesen en is gevestigd in Esbjerg, Denemarken. Cocio is sinds 2008 onderdeel van Arla Foods. Cocio is te koop in de varianten Classic en One. De One-variant bevat naast cacao, verse melk, slechts 1% vet en 1% suiker. De glazen flesjes van 270 ml zijn verkrijgbaar bij supermarkten voor € 1,39.
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken