Cavalli ontwerpt limited edition Disaronno-fles
- Design
- 2 okt 2015 @ 10:57
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 2 okt 2015 @ 10:57
- Redactie Design
Dit jaar steekt modehuis Cavalli de karakteristieke Disaronno fles in een nieuw jasje. Het ontwerp voor ‘Disaronno wears Cavalli’ is geïnspireerd op de Roberto Cavalli-precollectie voor lente/zomer 2015. De grafische dierenprint op de fles verwijst naar de betoverende onderwaterwereld en naar exotische safaribestemmingen. Het resultaat van de samenwerking tussen deze twee Italiaanse merken is vanaf nu verkrijgbaar in verschillende slijterijen.
CEO's over de samenwerking
Augusto Reina, CEO van ILLVA Saronno: ‘We zijn enorm blij dat Roberto Cavalli onze derde Disaronno limited edition heeft ontworpen. We zijn bijzonder vereerd dat we Cavalli bij mogen schrijven op de lijst met bedrijven waar we mee samenwerken. Dit is een bijzonder moment in de geschiedenis van ons merk.’ ‘We zijn erg tevreden met onze bijdrage aan dit initiatief van ILLVA Saronno. Het levert altijd iets speciaals op als twee mondiaal bekende ‘Made in Italy’-merken hun krachten bundelen,’ aldus Renato Semerari, CEO van Roberto Cavalli.
Icon-project
Dit is het derde jaar van het Disaronno Icon-project. Bij eerdere edities werd er samengewerkt met de Italiaanse modemerken Moschino en Versace. Het Icon-project steunt ook dit jaar het goede doel ‘Fashion 4 Development’, dat gesponsord wordt door de Verenigde Naties. Disaronno zal wederom een deel van de opbrengsten doneren aan de ontwikkeling van dit unieke project in Afrika. De exclusieve limited edition is vanaf begin oktober verkrijgbaar in alle grote winkels in Nederland. De adviesprijs voor deze fles met een inhoud van 700 ml is €18,99.
Cavalli-cocktail
Om te kunnen proosten op dit geweldige initiatief hebben Paul Sevigny, Disaronno US Director of Brand Ambassadors, en Rod Eslamieh, Disaronno UK Brand Ambassador, samen de Disaronno wears Cavalli Sour bedacht, een variant op de fameuze Disaronno Sour. Ze hebben de populairste trends op mixgebied toegepast om een unieke cocktail te creëren: de zoete smaak van Disaronno en suikerstroop is gekoppeld aan de frisheid van citroensap en prosecco, met enkele druppels Angostura Bitters ter smaakverfijning.
Disaronno wears Cavalli sour
45ml Disaronno
30 ml citroensap
15ml suikersiroop
Top af met
45ml Prosecco
10 druppeltjes Angostura-bitter
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
- Renato Semerari
- Versace
- Moschino
- Verenigde Naties
- Cavalli
- Paul Sevigny
- Augusto Reina
- Rod Eslamieh
- Disaronno
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing