Samsung verlicht Euromast

Samsung verlicht Euromast
  • Design
  • 30 nov 2015 @ 13:53
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digital design

Het design van de Euromast wordt deze week ingezet om te laten zien wat supersnel je smartphone opladen nu echt betekent. De verlichting is zichtbaar vanuit de wijde omgeving. Het concept is in samenwerking met reclamebureau Cheel tot stand gekomen.

‘Mensen maken intensief gebruik van hun smartphone’, zegt Gerben van Walt Meijer, marketingmanager mobile Samsung Nederland. ‘Om geen moment te hoeven missen heeft Samsung Fast Charging ontwikkeld. In een kwartiertje laad je zo je Galaxy S6, Galaxy S6 edge of Galaxy S6 edge+ op en kun je weer uren vooruit. Dat gegeven hebben we gebruikt bij de projecties op de Euromast.’

De 185 meter hoge toren aan de Parkhaven in Rotterdam baadt een week lang in rood en groen licht. De projecties startten gisteravond.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken