Samsung verlicht Euromast
- Design
- 30 nov 2015 @ 13:53
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Digital design
- 30 nov 2015 @ 13:53
- Redactie Design
Het design van de Euromast wordt deze week ingezet om te laten zien wat supersnel je smartphone opladen nu echt betekent. De verlichting is zichtbaar vanuit de wijde omgeving. Het concept is in samenwerking met reclamebureau Cheel tot stand gekomen.
‘Mensen maken intensief gebruik van hun smartphone’, zegt Gerben van Walt Meijer, marketingmanager mobile Samsung Nederland. ‘Om geen moment te hoeven missen heeft Samsung Fast Charging ontwikkeld. In een kwartiertje laad je zo je Galaxy S6, Galaxy S6 edge of Galaxy S6 edge+ op en kun je weer uren vooruit. Dat gegeven hebben we gebruikt bij de projecties op de Euromast.’
De 185 meter hoge toren aan de Parkhaven in Rotterdam baadt een week lang in rood en groen licht. De projecties startten gisteravond.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing