Snoop Doggs design-wiet in het schap
- Design
- 17 nov 2015 @ 15:00
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging designVisual idSmaakprikkel
- 17 nov 2015 @ 15:00
- Redactie Design
Met de legalisering van marijuana in verschillende Staten in de VS, is er een nieuwe markt ontstaan; de wietmerken in zijn in opkomst. Rapper Snoop Dogg, die bekend staat om zijn liefde voor de softdrug, kon niet achterblijven. Snoop introduceert zijn eigen wietmerk Leafs inclusief mooie designverpakking, ontworpen door Pentagram.
Pentagram-partner Emily Oberman creëerde de 'laid-back Californian cool' look for Snoop Doggs nieuwe wiet, die momenteel legaal verkocht mag worden in de staten Colorado, Oregon en Washington. Meerdere Staten zullen waarschijnlijk snel volgen.
Het bureau meldt dat Snoop cliche’s wilde vermijden en een sophisticated product wilde neerzetten dat zijn persoonlijkheid en leefstijl uitbeeldt, en de klant aanspreekt op een lichte en leuke manier.
Een marijuana blad vormt de rode draad door de gehele lijn van Leafs, waarbij afbeeldingen van de zomerlucht, een ondergaande zon en zonneschijn, palmbladeren en helderblauw water de Californian vibe overbrengen. Het logo-lettertype is Sans Serif Hurme Geometric No 1.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing