[designpanel] Marketeers over Ziggo Sport

[designpanel] Marketeers over Ziggo Sport
  • Design
  • 3 feb 2016 @ 10:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual idDesignpanel

Voor de vormgeving van het nieuwe sportkanaal van Ziggo is een ruimtelijke weergave van de sportlijnen van de verschillende sportvelden en omgevingen in 3D gemaakt, die in combinatie met beeldmontages van sporters in actie de emotie, strijd en energie van de sport moeten laten zien. De sporters worden gereflecteerd in de Z van Ziggo, met de bedoeling de beste sportmomenten aan Ziggo te koppelen en het geheel moet Ziggo Sport een mannelijke, strijdlustige en premium uitstraling geven. Is dat Cape Rock gelukt? Het panel is nog nooit zo verdeeld geweest. De designers waren unaniem genadeloos. Lees hier hoe de marketeers oordeelden.



Lees hier de onderbouwing van de designers.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken