Millford breidt creatieve directie uit

Millford breidt creatieve directie uit
  • Design
  • 5 feb 2016 @ 10:06
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Dankzij nieuwe opdrachtgevers breidt designbureau Millford de creatieve directie uit met Jobert van de Bovenkamp (rechts op de foto) en Marco de Meijer. Beiden zijn respectievelijk 7 en 5 jaar werkzaam bij Millford en krijgen nu de titel creatief directeur.

Van de Bovenkamp en De Meijer complementeren met partners Moritz Hoekstra, Erik de Graaf, Tahir Idouri en strategy director Sanne Evertse het management van Millford.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken