#MuseumWeek 2016 wereldwijd gestart

#MuseumWeek 2016 wereldwijd gestart
  • Design
  • 31 mrt 2016 @ 13:18
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Deze week komen meer dan drieduizend musea, galerieën en culturele instituten uit 69 verschillende landen op Twitter bijeen tijdens de derde editie van de #MuseumWeek. De #MuseumWeek-festiviteiten duren tot 3 april en geven volgers een kijkje achter de schermen bij musea van over de hele wereld. Elke dag houden de musea liefhebbers op de hoogte van hun #MuseumWeek door content te tweeten met de hashtag van de bijhorende dag. De aftrap begon met de #secretsMW, waarmee musea het publiek een kijkje gaven in hun best bewaarde geheimen. Zo deelde het Rijksmuseum bijvoorbeeld röntgenfoto’s van het werk van #Breitner, waarop eerdere composities zijn terug te zien.


Alle bekende musea uit Nederland doen mee, maar ook het Guggenheim, Louvre, UP Manila Museum, National Museum of Australia en Auschwitz Memorial Museum.

Kijk op Twitter voor meer informatie en mooi beeld.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken