Dutch Digital Design op podium Advertising Week Londen

Dutch Digital Design op podium Advertising Week Londen
  • Design
  • 5 apr 2016 @ 08:53
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digital design

MediaMonks, DDB & Tribal Amsterdam, Code d'Azur, TamTam en Fabrique zullen onder de vlag van Dutch Digital Design opnieuw het podium van Advertising Week Europe in Londen (18-22 april) betreden en daar hun beste werk presenteren.

Dinsdag 19 april staan de Nederlandse bureaus op het podium van de IPA Stage aan Piccadilly Circus in Londen, onderdeel van de Agency Track van Advertising Week Londen. Tijdens de sessie wordt toonaangevend werk getoond: digitale ideeën, online platformen en interactieve ervaringen. Alles aan de hand van de Nederlandse mentaliteit achter dat werk, vandaar de naam van de sessie ‘Smart, Bold & Headstrong’.

Nederlandse Ambassade
Aan het einde van de dag zal met de betrokkenen het glas worden geheven tijdens een netwerkborrel op de Nederlandse ambassade in Londen. Nederlandse bureaus, bedrijven in Londen en andere contacten van de Nederlandse Ambassade komen er samen om elkaar te ontmoeten.

Bert Hagendoorn, oprichter van het Dutch Digital Design initiatief: ‘Geweldig dat we voor het tweede jaar op zo’n mooi internationaal podium staan met het beste werk uit Nederland. Het bewijs voor de interesse is in ons werk en dat ons verhaal aanslaat. Helemaal mooi om die dag af te sluiten op de Nederlandse Ambassade, wat het event tegelijk een kleine handelsmissie maakt.’

Geïnteresseerden voor de netwerkborrel op de Nederlandse Ambassade kunnen zich melden bij Bert Hagendoorn via bert@berthagendoorn.nl.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken