Switchback Foods lanceert No Fairytales verpakt door SoGood
- Design
- 21 sep 2016 @ 11:13
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 21 sep 2016 @ 11:13
- Redactie Design
Bernadette Kooijman, oprichtster en eigenaar van start-up Switchback Foods wil mensen gezonder laten eten: ‘Ik heb alternatieve tortilla’s ontwikkeld met 45 procent groenten in de tortilla’s zelf op basis van biet en wortel. Een wereldprimeur waarvoor ik een merknaam zocht en verpakkingen die de consument uitnodigen het eens te proberen. En dan merken ze hoe smaakvol gezond kan zijn! In de naaste toekomst zullen onder het nieuwe merk ook andere producten het daglicht zien.’ SoGood ontwikkelde de merknaam en de verpakkingen.
Rob Verhaart, creatief directeur van SoGood: ‘De door ons ontwikkelde merknaam No Fairytales maakt meteen duidelijk dat Bernadette Kooijman geen holle praatjes verkoopt. Haar producten zijn eerlijk, echt en puur zonder onnodige toevoegingen. Om dit naar de consument duidelijk te maken hebben we een verpakking ontwikkeld waar het product de hero is. De teksten op de facing hebben we een kleine avontuurlijke twist meegegeven en zijn verweven met natuurlijke ornamenten. De frosted look versterkt het verse en natuurlijke karakter van de producten’.
De nieuwe producten zullen vanaf volgende week beschikbaar zijn bij Albert Heijn in het koelvak naast de verse pasta.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing