[update] Renault onthult TreZor
- Design
- 29 sep 2016 @ 11:54
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Productdesign
- 29 sep 2016 @ 11:54
- Redactie Design
Tijdens de Autosalon van Parijs heeft Renault hun nieuwe conceptcar de TreZor onthuld. Als opvolger van de in 2010 gepresenteerde DeZir markeert deze onthulling het begin van een nieuwe ontwerpcyclus. De TreZor werd onthuld door Carlos Ghosn, CEO Groupe Renault, en Laurens van den Acker, senior VP corporate design.
In 2016 bedraagt de gemiddelde leeftijd van de Renault-modellen drie jaar en twee maanden en daarmee heeft het automerk de jongste line up van alle merken in Europa.
De TreZor markeert het begin van een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van Renault-design. De naam verwijst naar ‘een felbegeerd en veelzijdig object dat nog moet worden ontdekt en onderzocht’ en de letter Z refereert aan zijn volledig elektrische Z.E.-aandrijflijn met nul emissie bij gebruik op de openbare weg.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing