Peeze introduceert nieuw koffieconcept tijdens Horecava
- Design
- 9 jan 2017 @ 08:34
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 9 jan 2017 @ 08:34
- Redactie Design
Koffiebranderij Peeze is vooral werkzaam in het B2B-kanaal. Naast een assortiment koffiemelanges biedt Peeze nu ook tijdelijke specialties aan onder de naam Best Collect. Dit assortiment is een nieuw koffieconcept, dat niet alleen draait om de smaak, maar juist ook om het verhaal achter de koffiebonen.
Jenny Berenpas, marketingmanager bij Peeze: ‘Single origin is geen mix, maar bonen uit één streek of zelfs van één plantage. Peeze werkt voor Best Collect samen met lokale koffiespecialisten. Zij kennen de ligging, groeihoogtes en verwerkingsmethodes die zorgen voor bijzondere koffiearoma’s. Aangezien de oogst het volgende jaar weer anders kan zijn, zullen de specialties regelmatig wijzigen. We beginnen met onder andere Cepro Yanesha, koffiebonen uit een regenwoudgebied in Peru, verbouwd door Yanesha-indianen. Best Collect is bestemd voor de betere koffiezaken.’
Edwin Visser, directeur van SoGood: ‘Door middel van illustraties verhalen we over de ontdekkingstocht en de bereidingswijze van deze speciale koffiebonen. De stazak met de illustraties zal altijd hetzelfde zijn en hierop komt een label die de specifieke soort en smaak communiceert. In dezelfde stijl van deze verpakkingen wordt ook een exclusief servies geïntroduceerd. De introducties verstevigen de premium positie van Peeze.’
Best Collect wordt tijdens de Horecava (9 t/m 12 januari) geïntroduceerd.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing