KoeweidenPostma wint pitch Talking Traffic

KoeweidenPostma wint pitch Talking Traffic
  • Design
  • 23 feb 2017 @ 08:22
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual id

Partnership Talking Traffic heeft voor de ontwikkeling van zijn visuele identiteit gekozen voor KoeweidenPostma. In de strategische uitvoering werken zij samen met TheBrandHotel. In het Partnership Talking Traffic werken het Ministerie van Infrastructuur en Milieu en regionale en lokale overheden samen met nationale en internationale bedrijven aan het verbeteren van bereikbaarheid, doorstroming, verkeersveiligheid en leefbaarheid in de drukste regio’s van Nederland. Tijdens de Automotive Week van 26 t/m 31 maart in Helmond zal het Partnership Talking Traffic zich voor het eerst in de nieuwe vorm publiekelijk presenteren.

Partners vanuit de markt zijn techniekpartijen zoals Vialis, Dynniq, Swarco, Royal HaskoningDHV en Ziut, datapartijen Be-Mobile en KPN, en applicatiepartijen als Flitsmeister, Locatienet en MTVNL.

In de periode tot en met 2020 investeert het innovatiepartnership gezamenlijk 90 miljoen euro om te realiseren dat weggebruikers ‘verder dan hun voorruit kunnen kijken’. Ze ontvangen informatie en advies over de situatie verderop hun route (files, weeromstandigheden, ongevallen, wegwerkzaamheden). Daarbij vormen zij door het gebruik van deze ‘connected’ diensten zelf ook een waardevolle bron van informatie, en dragen bij aan realtime informatie-uitwisseling tussen weggebruikers en verkeerssystemen.

KoeweidenPostma en TheBrandHotel werkten eerder samen aan projecten voor de NPO, de Hortus, Staples Europe en Havenbedrijf Rotterdam.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken