KoeweidenPostma wint pitch Talking Traffic
- Design
- 23 feb 2017 @ 08:22
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 23 feb 2017 @ 08:22
- Redactie Design
Partnership Talking Traffic heeft voor de ontwikkeling van zijn visuele identiteit gekozen voor KoeweidenPostma. In de strategische uitvoering werken zij samen met TheBrandHotel. In het Partnership Talking Traffic werken het Ministerie van Infrastructuur en Milieu en regionale en lokale overheden samen met nationale en internationale bedrijven aan het verbeteren van bereikbaarheid, doorstroming, verkeersveiligheid en leefbaarheid in de drukste regio’s van Nederland. Tijdens de Automotive Week van 26 t/m 31 maart in Helmond zal het Partnership Talking Traffic zich voor het eerst in de nieuwe vorm publiekelijk presenteren.
Partners vanuit de markt zijn techniekpartijen zoals Vialis, Dynniq, Swarco, Royal HaskoningDHV en Ziut, datapartijen Be-Mobile en KPN, en applicatiepartijen als Flitsmeister, Locatienet en MTVNL.
In de periode tot en met 2020 investeert het innovatiepartnership gezamenlijk 90 miljoen euro om te realiseren dat weggebruikers ‘verder dan hun voorruit kunnen kijken’. Ze ontvangen informatie en advies over de situatie verderop hun route (files, weeromstandigheden, ongevallen, wegwerkzaamheden). Daarbij vormen zij door het gebruik van deze ‘connected’ diensten zelf ook een waardevolle bron van informatie, en dragen bij aan realtime informatie-uitwisseling tussen weggebruikers en verkeerssystemen.
KoeweidenPostma en TheBrandHotel werkten eerder samen aan projecten voor de NPO, de Hortus, Staples Europe en Havenbedrijf Rotterdam.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing