Cover MarketingTribune 6 door John Filipe

Cover MarketingTribune 6 door John Filipe
  • Design
  • 28 mrt 2017 @ 15:00
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Graphic

De cover van MarketingTribune 6 is een creatie van John Filipe, creatief en filmregisseur bij Wieden + Kennedy Amsterdam. Zijn ontwerp over talent is gebaseerd op een persoonlijke korte animatiefilm waar hij aan werkt: The Man Who Looked Up. De cover is gemaakt in partnership met ADCN.

John Filipe werkt voor klanten als Nike, EA Games en Audi. Je kunt zijn portfolio bekijken op hellojohn.net. John: 'It takes guts and bravery to get out of your comfort zone. It takes guts and bravery to step out of conformism or main trends. It takes guts and bravery to look into the unknown.’


 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken