Rebranding Loveland door KoeweidenPostma
- Design
- 10 mrt 2017 @ 08:05
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 10 mrt 2017 @ 08:05
- Redactie Design
December 2016 won KoeweidenPostma de pitch voor dancefestival Loveland. Voor de nieuwe identiteit en campagne koos KoeweidenPostma ervoor om het symbool van Loveland, de vlinder, nieuw leven in te blazen.
KoeweidenPostma: ‘De nieuwe beeldtaal kan worden aangepast voor de verschillende festivals en evenementen die door Loveland worden georganiseerd. Zo ziet Loveland van Oranje (op Koningsdag) er straks heel anders uit dan het Loveland Festival in augustus of de activiteiten rondom de Amsterdam Dance Event. Net zoveel identiteiten, net zoveel muziekstijlen als dat er vlinders zijn. Zo krijgt elk evenement zijn eigen “vlinder”.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing