Rebranding Loveland door KoeweidenPostma

Rebranding Loveland door KoeweidenPostma
  • Design
  • 10 mrt 2017 @ 08:05
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual id

December 2016 won KoeweidenPostma de pitch voor dancefestival Loveland. Voor de nieuwe identiteit en campagne koos KoeweidenPostma ervoor om het symbool van Loveland, de vlinder, nieuw leven in te blazen.

KoeweidenPostma: ‘De nieuwe beeldtaal kan worden aangepast voor de verschillende festivals en evenementen die door Loveland worden georganiseerd. Zo ziet Loveland van Oranje (op Koningsdag) er straks heel anders uit dan het Loveland Festival in augustus of de activiteiten rondom de Amsterdam Dance Event. Net zoveel identiteiten, net zoveel muziekstijlen als dat er vlinders zijn. Zo krijgt elk evenement zijn eigen “vlinder”.’



 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken