Huisstijl van restjes papier
- Design
- 18 mei 2017 @ 12:16
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Graphic
- 18 mei 2017 @ 12:16
- Redactie Design
Begin 2017 lanceerde het Rotterdamse kindermuseum Villa Zebra in samenwerking met grafisch ontwerper Art Collart een nieuwe huisstijl. De eerste campagne met de nieuwe identiteit viel meteen in de prijzen. Het tentoonstellingsbeeld voor ‘Diep in het Bos’ won een Graphis Merit Award voor de Poster Annual 2018 in de categorie Musea. Dit is het derde achtereenvolgende jaar dat Villa Zebra wordt bekroond in een competitie van internationale uitgever Graphis.
De nieuwe huisstijl is gebaseerd op restjes papier die kinderen in het museum achterlaten na het volgen van een workshop. De visitekaartjes in de nieuwe stijl bevatten ook knipsels. Tijdens het overhandigen tekent de gever snel een oogje op zo’n knipsel.
tekst gaat verder onder het beeld
Ook voor campagnebeelden worden de knipsels ingezet. Met het winnende ontwerp voor de tentoonstelling Diep in het Bos (7+) creëerde grafisch ontwerper Art Collart van de knipsels een bos.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing