Operadagen Rotterdam door Das Buro
- Design
- 30 mei 2017 @ 12:19
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 30 mei 2017 @ 12:19
- Redactie Design
Rotterdam organiseerde van 12 tot en met 21 mei 2017 voor de 12de keer de operadagen in Rotterdam met meer dan honderd voorstellingen met nieuwe vormen van opera en muziektheater. Das Buro ontwikkelde de campagne.
Hans de Ruiter van Das Buro: ‘In de campagne spreken we het reeds bestaande opera- en cultuurpubliek aan en proberen we nieuwe bezoekers enthousiast te krijgen voor toegankelijke voorstellingen en nieuwe vormen van opera en muziektheater. Het campagnebeeld combineert traditionele en nieuwe opera met het thema van dit jaar ‘The Departure’. Zangeres Norah Fischer stond dit jaar model voor het campagnebeeld en was zelf ook onderdeel van het festival.’
Concept, design en project management: Das Buro; Jessica de Ligt en Carole PeetersFotografie: Mark Engelen
Model: Norah Fischer
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing