Nieuwe Koleos voltooit restyling Renault
- Design
- 16 jun 2017 @ 15:22
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - InnovatieProductdesign
- 16 jun 2017 @ 15:22
- Sjaak Hoogkamer
‘De nieuwe Koleos voltooit de styling-renaissance van Renault die in 2012 met de Clio begon. Als ontwerper was het de uitdaging om een SUV te creëren die niet alleen elegant, maar ook dynamisch en modern is. Om dat te bereiken, hebben we de traditionele kenmerken van een SUV gecombineerd met krachtige horizontale lijnen, gespierde flanken en een grote bodemvrijheid,’ zegt de Nederlandse Laurens van den Acker, Senior Vice President Corporate Design bij de komst van de vernieuwde Koleos in Nederland.
De Koleos is na de Talisman, Talisman Estate en Espace het vierde topmodel van Renault in Europa en de derde crossover na de Captur en Kadjar. Het is tevens de vijfde Renault die leverbaar is in de uitvoering INITIALE PARIS, waarin het beste van Renault, zoals het merk het zelf omschrijft, ‘wordt vertegenwoordigd op het gebied van elegantie, comfort en uitrusting.’
De Koleos wordt geleverd met beproefde motoren en technieken, met keuze uit twee diesels die naar wens gekoppeld zijn aan een X-Tronic automatische transmissie of handbediende versnellingsbak.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing