Cover MarketingTribune 14

29aug 201708:00
  • Design
  • 8070 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Graphic

nieuws De cover van MarketingTribune 14 - met de coverstory in het teken van contentmarketing - is van de hand van Jasper van Zandbeek van Zandbeek en Ilse Schrauwers van isontwerp.nl.

De vlucht die contentmarketing neemt, kan niet los worden gezien van de teloorgang van traditionele reclame. Eén van de oervormen van reclame is een fenomeen dat we allemaal kennen: het reclamevliegtuig. De cover is een knipoog naar het contrast tussen het - doorgaans - sterk inhoudelijke karakter van contentmarketing en reclame in zijn meest platte vorm.

 

Zandbeek, the agency for engagement, is gespecialiseerd in contentmarketing en werkt voor onder meer ABN Amro, BAM en KPN.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers