Nieuw product Bresc verpakt door SoGood
- Design
- 22 aug 2017 @ 10:51
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 22 aug 2017 @ 10:51
- Redactie Design
Bresc produceert koelverse knoflook- en kruidenproducten gericht op de Europese gastronomiemarkt. Ellen Spaander, marketingmanager Bresc: ‘Voor de Mediterrane gambamarinade lukte het ons niet een aantrekkelijke verpakking te ontwikkelen. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een specialist op dit terrein en die vonden we bij SoGood.’
Edwin Visser, managing director SoGood: ‘Heel leuk om eens voor foodservice iets te ontwikkelen in plaats van het standaard retailkanaal. Mannelijke professionele koks kijken toch anders tegen een potje aan dan de gemiddelde huisvrouw. We hebben ons laten inspireren door aardewerk uit Portugal om in één keer het juiste mediterrane gevoel op te roepen.’
In de toekomst wordt de lijn wellicht uitgebreid.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing