Redesign 'Handmade by Van Strien' door SoGood
- Design
- 7 sep 2017 @ 09:12
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 7 sep 2017 @ 09:12
- Redactie Design
SoGood Design is verantwoordelijk voor het redesign van de verpakkingen van de koekjes en zoutjes van ‘Handmade by Van Strien’. Banketbakkerij Van Strien levert niet alleen aan banketbakkerijen, maar heef ook een eigen merk voor het retailkanaal. Jaques van Strien, derde generatie eigenaar en directeur van Van Strien Banketbakkerij: ‘Na aanpassing van onze biologische koekjes door SoGood is het nu de beurt aan ons kernassortiment. Er kwamen wat nieuwe smaken bij en de bestaande moesten voor de consument wel herkenbaar blijven.’
Rob Verhaart, creatief directeur SoGood: ‘Poetsen waar het glimt. De bestaande en herkenbare fotografie hebben we gehandhaafd, met hier en daar een kleine kleuraanpassing. Het nieuwe logo geeft meteen meer schappresentie aan de producten. We hebben een duidelijkere segmentering gemaakt en door de verbeterde banderol is het nu gemakkelijker navigeren op het schap. Als je oud en nieuw naast elkaar ziet, is het een duidelijke positieve opfrissing van het merk en het hele assortiment.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing