Redesign voor koeken van Van Strien
- Design
- 1 feb 2018 @ 10:06
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 1 feb 2018 @ 10:06
- Redactie Design
Na de basiskoekjes van Van Strien ondergaat nu het luxe segement - de Americain Cookies - een redesign door SoGood.
Rob Verhaart, creatief directeur SoGood: ‘De bestaande en herkenbare koekfotografie hebben we gehandhaafd, maar we hebben deze echt waanzinnig lekkere koeken een podiumplaats bovenin de verpakking gegeven. Daarnaast hebben we lekkere frisse kleuren gebruikt en een compositie toegevoegd van de rijke hoeveelheid ingrediënten die deze koeken bevatten. De donkere band met gouden typografie en ornamenten onderstrepen het luxekarakter van deze koeken. De propositie is nu veel duidelijker voor de consument binnen het totale assortiment.’
Els van Strien, marketingdirecteur Van Strien Banketbakkerij: ‘Na aanpassing van onze basiskoekjes door SoGood is het nu de beurt aan onze luxe lijn. De koeken moesten voor de consument herkenbaar blijven, maar de unieke kwaliteiten mochten beter voor het voetlicht komen.’
De koeken zijn geïntroduceerd tijdens de ISM in Keulen.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing