Samenwerking Dutch Digital Design met FITC Amsterdam

Samenwerking Dutch Digital Design met FITC Amsterdam
  • Design
  • 6 feb 2018 @ 13:38
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digital design

Tijdens de 11e editie van creatieve conferentie FITC Amsterdam presenteren zes Nederlandse bureaus hun beste digitale werk. Onder de vlag van Dutch Digital Design vertellen MediaMonks, DDB & Tribal Amsterdam, Momkai, Superhero Cheesecake, CleverFranke en Born05 over de creatie van het meest succesvolle werk van het afgelopen jaar.

Het design- en tech-evenement is gericht op jonge en gevestigde professionals en gaat in op de toekomst van creativiteit en technologie. Het vindt op 19 en 20 februari plaats in Pakhuis de Zwijger.

‘Making of’-verhalen
Op de eerste dag is het podium aan Dutch Digital Design. Zo presenteert DDB & Tribal Amsterdam 'Get The Flow' voor Vodafone, Momkai de identity van de Master Digital Design, MediaMonks de 'Into the Wild' AR-campagne, Superhero Cheesecake ‘Evert_45' voor KPN, CleverFranke hun case voor Red Bull en Born05 'KLM iFly'. Allemaal cases die inmiddels met awards bekroond zijn. De sessie is maandag van 14.15 uur tot 17.00 uur en wordt gehost door moderators Daniel Sytsma en Bert Hagendoorn.

50 sprekers on stage
Tijdens het tweedaagse event vol lezingen, workshops, exposities en feesten staan in totaal zo'n 50 sprekers van over de hele wereld op het podium, waaronder The Mill, Facebook, ManvsMachine, Nasa's Jet Propulsion Laboratory, Firstborn, Sehsucht en Adobe. Naast de eerder genoemde Nederlandse bureaus staan er nog meer sprekers uit eigen land, waaronder KesselsKramer, Random Studio en W+K Amsterdam.

De Dutch Digital Design-sessie staat op https://fitc.ca/presentation/dutch-digital-design. Tickets (momenteel zo’n 80% uitverkocht) zijn te vinden op https://fitc.ca/event/am18, met code DDA is 50 euro korting verkrijgbaar.

 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken