Vandemoortele kiest voor ProudDesign + Qindle

Vandemoortele kiest voor ProudDesign + Qindle
  • Design
  • 14 feb 2018 @ 09:25
  • 3903 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Packaging

Na een van origine creatieve designpitch voor Diamant heeft Vandemoortele ProudDesign + Qindle gekozen als strategisch designpartner. Vanuit de visie dat een creatieve pitch niet de manier is, hebben ProudDesign + Qindle een strategisch merk- en designadvies gepresenteerd, zonder creatieve uitwerking.

Op basis van de gepresenteerde inzichten en visie voor het merk Diamant gaan klant en bureau’s een strategische merk- en designrelatie aan voor langere tijd.

Vandemoortele is een Europese voedingsgroep met een focus op bakkerijproducten & margarines, culinaire oliën & vetten. In Nederland is Vandemoortele vooral bekend van de merken Diamant, Reddy en Gouda's Glorie.

ProudDesign + Qindle is een bundeling van design- en merkexpertise tussen packaging design bureau ProudDesign en strategisch innovatie & design bureau Qindle.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers