Energize ontwikkelt internationale campagne voor Ørgreen + Yuniku
- Design
- 15 mrt 2018 @ 09:37
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Productdesign
- 15 mrt 2018 @ 09:37
- Redactie Design
Yuniku, producent van brillenglazen en Ørgreen Optics produceren samen 3D-geprinte brillen die aansluiten op de vormen van je gezicht. De campagne ‘Designed around you’ voor opticiens en consumenten in EMEA is ontwikkeld door Energize.
Klaas Weima, oprichter en managing director creatief bureau voor interaactieve merkcommunicatie Energize: ‘Yuniku, onderdeel van Hoya Vision Care, maakt het met 3D-printtechnologie mogelijk om ‘s werelds eerste visie-gecentreerde brillen te produceren. De unieke monturen sluiten perfect aan op de vormen van jouw gezicht. Samen met het Deense merk Ørgreen heeft Yuniku een unieke collectie gelanceerd. Energize ontwikkelde voor deze brand partnership de internationale campagne.’
Roberto Pantaleoni, Head of EMEA Trade Marketing bij Hoya: ‘Personalisatie is de grootste trend voor brildragers. Normaal gesproken is het montuur het startpunt, wat de pasvorm en de nauwkeurigheid van het zicht kan beperken. In deze unieke samenwerking gaan we een stapje verder en wordt het mogelijk om elk montuur te designen naar het gezicht van iedere klant. Dat is tailor made op z’n best.’
Robin Pas, creative director bij Energize: 'Voor de campagne was het belangrijk om de sterke kanten van beide merken naar voren te brengen: het technische aspect van Yuniku en het minimalistische design van Ørgreen. En dat natuurlijk op voor de consument begrijpelijke manier dat de consument het begrijpt. Want eerlijk is eerlijk: eye-centric-vision is een vrij complex verhaal.’
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Roberto Pantaleoni (Hoya), Giordano Capuano (Ørgreen)
Bureau: Energize
Fotografie: Alek Bruessing
Beeldbewerking: Rutger Luijs (Luminous)
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
- The Drum over SXSW 2024
Laatste Nieuws
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
- Hunter Douglas wint R+T Innovation... 20-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing