Nieuwe identiteit voor Intermediair door Greenberry
- Design
- 20 mrt 2018 @ 13:51
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual idDigital design
- 20 mrt 2018 @ 13:51
- Redactie Design
Innovatie- en designbureau Greenberry werkte samen met Intermediair aan de herpositionering van het merk en de realisatie van het daarbij behorende platform en de campagne.
Marcom & project manager Greenberry Mariska Doppenberg: ‘De afgelopen jaren is de behoefte van hoogopgeleide werkenden veranderd. Een gezonde balans tussen privé en werk is belangrijker geworden en er wordt meer gekeken naar werkgeluk in plaats sec carrière maken en geld verdienen. Met de nieuwe positionering geeft Intermediair invulling aan zijn missie om hét work-life platform te zijn voor hoogopgeleiden en hen balans te helpen vinden tussen die twee.
In een Innovation Sprint van vijf dagen is het strategische concept voor het platform ontwikkeld en getest bij de doelgroep: een work-life platform met gepersonaliseerde content voor hoogopgeleiden, en tools, testen en onderzoeken die hen inzicht geven in de arbeidsmarkt en de kansen die er liggen. Daarnaast is er informatie over opleidingen in samenwerking met Springest en zijn er natuurlijk vacatures te vinden. Het domein “carrière”, waar Intermediair bekend om staat, wordt verbreed met “werkgeluk” en “ontwikkeling”.’
Greenberry en het interne team van Intermediair hebben tijdens de ontwikkeling nauw samengewerkt op het gebied van user experience design, visual design, content en development. De komende maanden worden nieuwe features voor zowel werkenden als werkgevers toegevoegd aan het platform.
De herpositionering was ook aanleiding om Intermediair visueel een nieuwe identiteit aan te meten. Doppenberg: ‘De nieuwe huisstijl houdt de heritage van het merk in stand. Het logo symboliseert persoonlijke groei. De frisse kleuren en fonts geven een eigentijdse, positieve sfeer aan het merk. En er is een kenmerkende illustratiestijl geïntroduceerd.’
Een merkcampagne introduceert het nieuwe Intermediair als work-life platform en presenteert de drie nieuwe domeinen. De campagne is vanaf deze week te zien en te horen in print, online en op de radio.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
- The Drum over SXSW 2024
Laatste Nieuws
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
- Hunter Douglas wint R+T Innovation... 20-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing