Rebranding Paazl door KoeweidenPostma

Rebranding Paazl door KoeweidenPostma
  • Design
  • 8 mrt 2018 @ 08:46
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual id

Om internationaal een stap te kunnen zetten vroeg Paazl (e-commerce shopping software) aan KoeweidenPostma om een rebranding, waardoor in één oogopslag duidelijk is waar Paazl voor staat.

Oprichter Bernard Schreiner: ‘Wij willen de e-commerce markt van alle belemmeringen rondom bezorging bevrijden, en dat willen we in iedere vezel van ons merk laten zien’.



Creative director KoeweidenPostma Eddy Wegman: ‘Paazl had zijn positionering al scherp geformuleerd, en zette ons aan het werk met het thema bewegingsvrijheid. Ja, dan is het leuk werken.’



Met de software van Paazl kunnen webshops de inzet van verschillende pakketvervoerders regisseren en houden ze de communicatie met hun klanten in eigen beheer; tot en met de bezorging en eventuele retournering.


De Amsterdamse scale-up werkt voor klanten als G-Star RAW, Scotch & Soda, Suitsupply, Greetz en Heineken.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken