Rebranding Paazl door KoeweidenPostma
- Design
- 8 mrt 2018 @ 08:46
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 8 mrt 2018 @ 08:46
- Redactie Design
Om internationaal een stap te kunnen zetten vroeg Paazl (e-commerce shopping software) aan KoeweidenPostma om een rebranding, waardoor in één oogopslag duidelijk is waar Paazl voor staat.
Oprichter Bernard Schreiner: ‘Wij willen de e-commerce markt van alle belemmeringen rondom bezorging bevrijden, en dat willen we in iedere vezel van ons merk laten zien’.
Creative director KoeweidenPostma Eddy Wegman: ‘Paazl had zijn positionering al scherp geformuleerd, en zette ons aan het werk met het thema bewegingsvrijheid. Ja, dan is het leuk werken.’
Met de software van Paazl kunnen webshops de inzet van verschillende pakketvervoerders regisseren en houden ze de communicatie met hun klanten in eigen beheer; tot en met de bezorging en eventuele retournering.
De Amsterdamse scale-up werkt voor klanten als G-Star RAW, Scotch & Soda, Suitsupply, Greetz en Heineken.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing