Snakeware zet AR in voor Hans Boodt Mannequins

Snakeware zet AR in voor Hans Boodt Mannequins
  • Design
  • 12 mrt 2018 @ 10:37
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digital design

Het Friese ICT-bedrijf Snakeware heeft voor Hans Boodt Mannequins de corporate website ontwikkeld op basis van design thinking en zet AR in om prototypes ‘tot leven te laten komen’ bij de afnemers van Hans Boodt Mannequins.

Ate van der Meer van Snakeware: ‘Ons doel is om digitale objecten te tonen alsof ze in de echte wereld aanwezig zijn.’

Marco Ouwerkerk van Hans Boodt Mannequins: ‘Gedreven door vakmanschap en door het inzetten van praktische innovaties weten wij van een traditioneel product een modern en hedendaags design icon te maken. In een innovatieve industrie die zich continu ontwikkelt, moet je “ahead of the game” zijn. Door de samenwerking met Snakeware en ons eigen groeiende 3D-designteam kunnen we een innovatieve designwereld tonen met een product dat de klant al aanspreekt sinds 1870.’

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken