De Kuyper steekt cocktaillikeuren wereldwijd in een nieuw jasje
- Design
- 5 apr 2018 @ 09:11
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branding
- 5 apr 2018 @ 09:11
- Redactie MarketingTribune
De cocktail- en likeurflessen van De Kuper Royal Distillers krijgen een nieuw uiterlijk om het onderscheid duidelijker te maken tussen de ‘essential’ likeuren en de ‘variation’ cocktaillikeuren.
Met de nieuwe uitstraling van de flessen onderstreept De Kuyper het verschil tussen de ‘essential’ likeuren, die als ingrediënt dienen voor de wereldwijd bekende cocktails én de likeuren waarmee gevarieerd kan worden om de cocktail een ander smaakje te geven. De vormgeving verwijst naar ‘Het hart en anker van de cocktail’. ‘We gaan uit van de behoefte van de cocktailliefhebber, in plaats van ons eigen product centraal te zetten,’ aldus Mark de Witte, CEO van De Kuyper Royal Distillers. De lancering van het nieuwe design gaat gepaard met de introductie van twee likeuren: De Kuyper Pineapple en De Kuyper Peach. De eerste exemplaren van de flessen met het nieuwe uiterlijk zijn vanaf deze zomer in de Nederlandse slijterijen en bars verkrijgbaar.
Cocktailpartner
De Kuyper is internationaal marktleider op het gebied van cocktaillikeuren. ‘Het is onze ambitie om ons steeds verder te ontwikkelen en een nóg betere cocktailpartner zijn voor de horeca en consument. Daarom hebben we de afgelopen jaren ons portfolio flink uitgebreid. Naast innovaties voor onze andere merken, is deze herlancering en het nieuwe design een grote stap in het denken in de behoeften van de cocktailliefhebber in plaats van uit een product gecentreerde aanpak. We willen het hart en het anker van de cocktail zijn, precies zoals ons logo uitstraalt. Dit komt ook terug in onze nieuwe campagneboodschap: De Kuyper, Home of the Cocktail,’ aldus De Witte.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing