SoGood doet redesign Klene voor Engelse markt
- Design
- 5 apr 2018 @ 13:05
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- BrandingPackaging design
- 5 apr 2018 @ 13:05
- Redactie MarketingTribune
Al enige jaren zijn dropjes van Klene op de Engelse markt verkrijgbaar. Een redesign van SoGood moet de Hollandse authenticiteit van het merk nadrukkelijker overbrengen.
Perfetti Van Melle heeft besloten dat hun merk Klene in de UK niet alleen staat voor het niche product drop, maar bijvoorbeeld ook voor toffees. Ron van der Vlugt, creative director van SoGood: ‘We wilden wegblijven van de klompen en de molentjes. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een Nederlandse fiets, waarmee Johannes Koenrades Klene vanaf de Looiersgracht in Amsterdam zijn snoepwaren rondbracht. Het is een typisch Amsterdams tafereel met een knipoog geworden. En is zodoedne volgens ons een eyecatcher in het Engelse schap.’ Inmiddels zijn deze producten ook in een beperkt aantal winkels op de Nederlandse markt verkrijgbaar.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing