Caperock ontwikkelt nieuw design ZDF Mittagsmagazin
- Design
- 1 mei 2018 @ 13:40
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Digital design
- 1 mei 2018 @ 13:40
- Redactie Design
Het Amsterdamse designbureau CapeRock heeft in samenwerking met het Duitse actualiteitenprogramma ZDF Mittagsmagazin- mima - een nieuw design ontwikkeld.
ZDF mima is een Duits actualiteitenprogramma dat nieuwsachtergronden, sport en opinies aanbiedt en waarin het ochtendnieuws wordt besproken en andere actualiteiten nader worden toegelicht.
Marco-Paul de Jeu, strategy director Caperock: ‘We hebben bij de vormgeving een media-entertainment-beleving gecreëerd zonder afbreuk te doen aan het feitelijke nieuws. Het unieke designelement dat deze beleving teweeg brengt, is de naadloze overgang tussen de full screen graphics en de show graphics in de studio. Dit geeft het programma een dynamische flow waardoor de kijker letterlijk in de content wordt meegenomen. Het resultaat is een frisse benadering van vormgeving voor een actualiteitenprogramma.'
Volledige case
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing