Everon Jackson Hooi lanceert IAMTORO
- Design
- 5 jun 2018 @ 14:37
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 5 jun 2018 @ 14:37
- Redactie Design
Acteur en ondernemer Everon Jackson Hooi lanceert samen met partners Marc van Eck en Roland Ykel een nieuw kledingmerk voor mannen: IAMTORO. Het nieuwe label focust zich voornamelijk op boxershorts, maar biedt ook caps, T-shirts en hoodies.
Het kledingmerk wil ‘mannen inspireren om te putten uit eigen kracht en gelooft dat er succes is voor iedereen.’
Jackson Hooi: ‘Voor de lanceringcampagne zoeken we mannelijke modellen met verhalen over obstakels die ze hebben overwonnen en waar ze sterker uit zijn gekomen. We willen die verhalen gebruiken in online content van het label om anderen te inspireren.’
Modellen kunnen zich op Instagram aanmelden door hun foto of video te uploaden met #IAMTORO.
Jackson Hooi: ‘Toro is het Spaanse woord voor stier. Dat staat voor kracht. De kracht die iedereen bezit. IAMTORO wil jongens en mannen aanmoedigen om uit die kracht te putten, om door te zetten en niet op te geven. De aanhouder wint. En ik spreek uit eigen ervaring! Fall down seven times, stand up eight. Dat is een Japans spreekwoord en vat goed samen wat onze filosofie is. Een strak lijf is mooi, maar inspirerende verhalen zijn veel meer waard. Zo zijn we onder andere in gesprek met een jongen die een been kwijt geraakt is en die het toch tot professioneel atleet geschopt heeft. Doorzettingsvermogen, daar zijn we naar op zoek. Voor onze casting kan iedereen zich aanmelden, dus gewoon doen!’
Everon en zijn partners hebben ruim 1,5 jaar uitgetrokken voor de ontwikkeling. Jackson Hooi: ‘De manier waarop de boxershorts zijn gesneden, zorgt voor een optische verbetering van het mannelijk lichaam.’
De kleding is vanaf september te koop op iamtoro.shop. Een losse boxer kost €20,- per stuk. Een sixpack, die volledig zelf samen te stellen is, kost €99,-.
Over Marc van Eck en Roland Ykel
Marc van Eck is founder en managing partner bij Business Openers, strategisch boardroom adviseur bij onder meer KLM, Albert Heijn en Endemol. Daarnaast schreef Marc verscheidende boeken, waaronder Businessplan op een A4. Marc is voorzitter van het College van Register Marketeers, voorzitter van de jury Merkcampagnes van de Effie en voorzitter van de jury van de Dutch Marketing Awards. Naast IAMTORO is hij onder meer mede-eigenaar van espressomerk Medellin Secret en tassenmerk Spikes & Sparrow.
Roland Ykel is marketing & reclamespecialist en werkte voor diverse reclamebureaus en merken als KPN, Liberty Global en NPO. Roland was co-founder van Bolas Underwear.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing