Dunnink (Momkai) en Pfauth (De Correspondent) starten podcast

Dunnink (Momkai) en Pfauth (De Correspondent) starten podcast
  • Design
  • 12 jul 2018 @ 10:07
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Maatschappij

Harald Dunnink (oprichter Momkai en mede-oprichter en creative director van De Correspondent) en Ernst-Jan Pfauth (mede-oprichter en uitgever van De Correspondent) zijn een podcastserie gestart onder de naam Verwondering.

De serie is niet alleen bedoeld voor andere ontwerpers, maar voor iedereen die wil begrijpen welke invloed design op onze levens en de maatschappij heeft.

De eerste drie afleveringen zijn vanaf vandaag gratis te vinden op iTunes, Spotify, Google, Soundcloud en via podcast.momkai.com. Alle voorbeelden die worden besproken zijn ook terug te zien op podcast.momkai.com.

In de eerste aflevering van Verwondering praten Dunnink en Pfauth over hoe je gastvrijheid ontwerpt. ‘In een tijd dat vrijwel elk bedrijf direct contact kan hebben met klanten, is het belangrijk om na te denken hoe je hen benadert en aan hun verwachtingen voldoet of ze zelfs overtreft.’

De tweede podcast belicht het thema selectie en hoe een bedrijf als Apple er beroemd om werd. ‘Wist je dat twee van de acht ontwerpers van de eerste iPhone-interface Nederlanders waren?’

In de derde aflevering van Verwondering praten Dunnink en Pfauth over tijdloosheid.

 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken