SodaStream pleit voor gelijkwaardigheid

SodaStream pleit voor gelijkwaardigheid
  • Design
  • 26 jul 2018 @ 11:29
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging designProductdesign

Ter ere van de Pride Amsterdam lanceert bruiswatermerk SodaStream een set herbruikbare flessen. Onder de zogenaamde huisregel Love is Love voert het merk wereldwijd campagne om de LHBT-acceptatie te vergroten.

SodaStream heeft gelijkwaardigheid hoog in het vaandel staan. 'Die boodschap willen we wereldwijd verspreiden: liefde is liefde. Een eerste stap om de wereld mooier te maken', aldus marketing manager Tamara Kroon.

Op social media roept SodaStream mensen op om hun huisregels over liefde te delen. Ook vraag het merk bezoekers van de Pride om 'liefdevol om te gaan met het milieu' door plastic flessen te hergebruiken. Het afgelopen half jaar werden er 1 miljard plastic frisdrankflessen bespaard door de toename van het gebruik van SodaStream.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken