SodaStream pleit voor gelijkwaardigheid
- Design
- 26 jul 2018 @ 11:29
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designProductdesign
- 26 jul 2018 @ 11:29
- Lucas Boon
Ter ere van de Pride Amsterdam lanceert bruiswatermerk SodaStream een set herbruikbare flessen. Onder de zogenaamde huisregel Love is Love voert het merk wereldwijd campagne om de LHBT-acceptatie te vergroten.
SodaStream heeft gelijkwaardigheid hoog in het vaandel staan. 'Die boodschap willen we wereldwijd verspreiden: liefde is liefde. Een eerste stap om de wereld mooier te maken', aldus marketing manager Tamara Kroon.
Op social media roept SodaStream mensen op om hun huisregels over liefde te delen. Ook vraag het merk bezoekers van de Pride om 'liefdevol om te gaan met het milieu' door plastic flessen te hergebruiken. Het afgelopen half jaar werden er 1 miljard plastic frisdrankflessen bespaard door de toename van het gebruik van SodaStream.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing