Matters Most ontwikkelt nieuwe merkpositionering voor Universiteit Utrecht
- Design
- 9 okt 2020 @ 08:38
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branding
- 9 okt 2020 @ 08:38
- Nanny Kuilboer
Branding bureau Matters Most ondersteunt Universiteit Utrecht met het aanscherpen van de merkpositionering.
Matters Most ontwikkelt een nieuwe merkidentiteit en positionering, inclusief merkconcept en nieuwe pay-off. Aanleiding hiervoor was onder meer een merkreputatie-onderzoek in maart 2019, dat uitwees dat zowel intern als extern behoefte was aan meer sturing. Brandmanager Universiteit Utrecht Ariane Hofmeester: 'Echt impact maken als merk kan alleen als je écht weet wie je bent, waar je voor staat en welke rol je wilt spelen in de maatschappij.'
385e verjaardag Universiteit Utrecht
De nieuwe positionering en alle bijbehorende merk- en marketinguitingen zullen in het lustrumjaar 2021 worden uitgerold. Op 26 maart 2021 viert Universiteit Utrecht zijn 385e verjaardag en dit leek een mooi moment om de nieuwe pay-off te introduceren.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing