Lidl bedient klant op zijn wenken
- Food-en-retail
- 19 apr 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- AwardsWinkelenConsumenten
- 19 apr 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
Supermarktketen Lidl won gisteravond voor het tweede jaar op rij de Customer Centric DNA Award in de categorie supermarkten. Volgens een woordvoerder laat de discounter wederom zien dat een klantgerichte supermarkt helemaal niet duur hoeft te zijn.
Klanttevredenheid staat volgens de supermarktketen elke dag centraal. ‘Boodschappen doen moet voor onze klanten zo prettig mogelijk zijn. Dat begint met een vriendelijke ontvangst in ruime en overzichtelijke filialen. Daarna verrassen we onze klanten op elk moment van de dag met een volledig, afwisselend en vers assortiment. Onze klanten worden daarbij vriendelijk geholpen door onze medewerkers, die we daarvoor intensief trainen’, aldus woordvoerder Séverine van Tuyll van Serooskerken, woordvoerder van Lidl Nederland.
Lidl komt naar eigen zeggen graag tegemoet aan de wensen van haar klanten. “Middels onze klantenservice staan wij onze klanten altijd te woord. Ook weten steeds meer mensen de weg naar de Facebook-pagina van Lidl te vinden. Dankzij deze interactieve vorm van communicatie staan wij in zeer direct contact met ruim 243.000 klanten. Deze klantgerichte manier van ondernemen blijft uiteraard verankerd in ons dagelijkse handelen”, aldus Van Tuyll van Serooskerken.
Customer Centric DNA Awards 2013
BearingPoint en TNS NIPO organiseerden dit jaar voor de derde keer de Customer Centric DNA Awards. De awards werden op 18 april op Kasteel de Wittenburg in Wassenaar uitgereikt aan de meest Customer Centric bedrijven van Nederland. Dit zijn bedrijven die er dit jaar het beste in slagen om de klant centraal te zetten in hun klantcontact.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing