Hooghoudt bestaat 125 jaar en trakteert Groningen

Hooghoudt bestaat 125 jaar en trakteert Groningen
  • Food-en-retail
  • 9 okt 2013 @ 10:42
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenMarketing

"Hooghoudt is jarig en trakteert. Groningen mag vijf wensen doen." Met die belofte viert drankmerk Hooghoudt het 125-jarig bestaan. De feestcampagne haakt ook in op de actualiteit.

'We zijn nog maar net gestart met onze actie 'Groningen mag vijf wensen doen' en nu al is Groningen een van de gelukkigste steden van Europa'., meldt Hooghoudt trots op Facebook. 'Dit blijkt uit onderzoek dat gisteren bekend werd. Maar we willen Groningen graag nog blijer maken: stuur je wens in via 125jaarhooghoudt.nl en misschien brengt Hooghoudt deze in vervulling!' 

De regionale campagne van Hooghoudt wordt verzorgd door reclamebureau Dizain, dat ook de inhaker maakte: 'Hooghoudt maakt Groningen gelukkig'. 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken