Jumbo start januari met h-a-h folder

Jumbo start januari met h-a-h folder
  • Food-en-retail
  • 10 dec 2013 @ 12:00
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActiesMultichannel

Jumbo komt vanaf januari 2014 met een maandfolder. De keten gaat die in alle marktgebieden van de 375 Jumbo-winkels verspreiden. Nog niet eerder hanteerde Jumbo een grootschalig huis-aan-huis medium, zoals de concullega's al enige tijd wel met succes. Daar komt nu verandering in.

Jumbo Supermarkten is deze herfst een nieuwe reclamecampagne gestart waarin de retailer een nieuwe familie aan Nederland presenteert. Hiermee gaat de bekende Hallo Jumbo campagne van het snelgroeiende supermarktbedrijf een nieuwe fase in. Waar in het verleden met name de komst van de vele nieuwe Jumbo’s centraal stond, gaat Jumbo nu de kracht van de unieke formule extra benadrukken. Bureau Alfred bedacht de nieuwe campagne, het Jumbo-account zat hiervoor bij bureau FHV BBDO.

Groei
Frits van Eerd, CEO van Jumbo Supermarkten: 'De afgelopen jaren was Jumbo’s focus vooral gericht op het veroveren van Nederland. Dat heeft geleid tot een spectaculaire groei van ons merk. Daarom is nu het moment gekomen ons meer te gaan richten op het benadrukken van onze unieke formule van de beste service, het grootste assortiment en de allerlaagste prijs. Want dat is uiteindelijk het bijzondere dat Jumbo de Nederlandse consument te bieden heeft. In onze nieuwe campagne vragen we daar op geheel eigen wijze aandacht voor.'

Zeven Zekerheden
De nieuwe maandfolder is een volgende stap in de campagne. Jumbo hanteert wel al digitale folders en natuurlijk het 'inspiratiemagazine'  Hallo Jumbo, dat om de twee maanden verschijnt en waarvoor momenteel een nieuwe hoofdredacteur wordt gezocht. Ook de 'Zeven Zekerheden' (foto boven) zijn al beschikbaar in foldervorm.(PvWK)



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken