Friso-flesvoeding wordt Hero Baby

Friso-flesvoeding wordt Hero Baby
  • Food-en-retail
  • 5 mrt 2014 @ 08:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Food

Friso-flesvoeding is al 7 jaar een product van Hero en verandert zijn naam nu ook in Hero Baby. Hero wil met de naamsverandering ‘al zijn producten een uniforme naam en uitstraling geven’.

Hero Group is in meer dan twintig landen actief in kindervoeding. Jop Peek, algemeen directeur Hero Benelux: ‘In het buitenland is Hero Baby al een begrip onder de babyvoedingsproducten. Wij streven naar één sterk en overkoepelend merk voor al onze producten, ook in Nederland. Een voor onze klanten herkenbaar en betrouwbaar merk dat staat voor verantwoorde voeding. Wij verkopen onze vertrouwde flesvoeding vanaf maart 2014 dan ook onder de naam Hero Baby.’

Hero Benelux bestaat sinds 1914 en is gevestigd in Breda. Van oorsprong maakte het bedrijf vruchtenpulp en confituren en vanaf de jaren dertig ook frisdranken. Sinds 2007 produceert Hero ook de Friso-flesvoeding.

Redactie Online

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken