Friso-flesvoeding wordt Hero Baby
- Food-en-retail
- 5 mrt 2014 @ 08:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Food
- 5 mrt 2014 @ 08:00
- Redactie Online
Friso-flesvoeding is al 7 jaar een product van Hero en verandert zijn naam nu ook in Hero Baby. Hero wil met de naamsverandering ‘al zijn producten een uniforme naam en uitstraling geven’.
Hero Group is in meer dan twintig landen actief in kindervoeding. Jop Peek, algemeen directeur Hero Benelux: ‘In het buitenland is Hero Baby al een begrip onder de babyvoedingsproducten. Wij streven naar één sterk en overkoepelend merk voor al onze producten, ook in Nederland. Een voor onze klanten herkenbaar en betrouwbaar merk dat staat voor verantwoorde voeding. Wij verkopen onze vertrouwde flesvoeding vanaf maart 2014 dan ook onder de naam Hero Baby.’
Hero Benelux bestaat sinds 1914 en is gevestigd in Breda. Van oorsprong maakte het bedrijf vruchtenpulp en confituren en vanaf de jaren dertig ook frisdranken. Sinds 2007 produceert Hero ook de Friso-flesvoeding.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing