Spa komt met nieuwe smaak en verfrissende campagne
- Food-en-retail
- 18 mrt 2014 @ 15:23
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInnovatie
- 18 mrt 2014 @ 15:23
- Redactie Food en Retail
Vanaf half april wordt de nieuwe smaak Citrus Fruit aan het koolzuurhoudende assortiment van Spa Fruit toegevoegd, 'een ultiem verfrissende dorstlesser op basis van een mix van vier verschillende citrusvruchten en het sprankelende, natuurlijke mineraalwater van Spa', meldt het merk. Tegelijkertijd wordt een nieuwe campagne gelanceerd. Bekijk hier de nieuwe commercial.
De combinatie van het pure sap van mandarijn, sinaasappel, grapefruit en limoen moet voor een 'heerlijk friszoete en verkwikkende smaakbeleving' zorgen, belooft Spa. De introductie van de 1,5 liter Spa Fruit Citrus Fruit maakt deel uit van een intensieve voorjaars- en zomercampagne van Spa Fruit die onder andere een TV commercial, winkelvloeractiviteiten en grootschalige sampling omvat.
'Denk fris. Spa Fruit.'
Verfrissing zit sinds jaar en dag in de natuur van Spa Fruit. Letterlijk en figuurlijk, want de frisdranken zijn gemaakt op basis van het bruisende mineraalwater van Spa en het lekkerste fruit uit de natuur. Om het verfrissende karakter nog meer te onderstrepen, nodigt Spa Fruit in een nieuwe TV commercial uit om situaties uit het dagelijks leven fris, anders en met open vizier te benaderen. En dat levert een schat aan nieuwe positieve inzichten op! De nieuwe TVC met pay-off ‘Denk fris. Spa Fruit.’ is gericht op het totale koolzuurhoudende assortiment van Spa Fruit en zal vanaf week 11 te zien zijn. Naast de TV-campagne zal Spa Fruit intensief worden ondersteund met proeverijen door het hele land, center- en retail signs voor Citrus Fruit, promoties op de winkelvloer en PR, meldt Edwin van Dijken van Spa fruit-maker Spadel Nederland. Bekijk hieronder de nieuwe bijbehorende film. (PvWK)
Screenshot Spa Fruit
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- commercial
- suiker
- Citrus Fruit
- Spa
- Edwin van Dijken
- Spadel Nederland
- introductie
- zomer
- winkelvloer
- promoties
- PR
- MVPR
- reclame
- fris
- frisdrank
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing