Food Inspiration Magazine focust op gast

Food Inspiration Magazine focust op gast
  • Food-en-retail
  • 16 apr 2014 @ 15:27
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantOnline

Onder het motto 'Guest journey, how to wow' besteedt het digitale inspiratie-magazine Food Inspiration Magazine (FIM) in het nieuwste editie aandacht aan gastenbeleving in de horeca. Omdat de MarketingTribune-redactie onder de indruk is van de creatieve uitvoering van dit blad, hieronder de link om het gratis in te zien. De muzikale bijdrage van New Cool Collective maakt het online doorbladeren alvast tot een feestje.

'Topkwaliteit eten en drinken is niet het enige wat zorgt voor een terugkerende gast. Het is de beleving die een onderneming onderscheidt van de rest. In dit magazine hebben we de gastenreis voor jullie in kaart gebracht. Van de reservering tot aan het afscheid en de thuiskomst', schrijft FIM om je over te halen op de link te klikken naar het blad. Benieuwd? Klik hier! (PvWK)

Meer info over FIM, klik hier

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken