Jumbo en Roy Donders verlengen samenwerking

Jumbo en Roy Donders verlengen samenwerking
  • Food-en-retail
  • 11 jun 2014 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingWinkelen

Nederlanders zoeken dagelijks zo'n 15.000 keer op Marktplaats naar de juichpakken van Roy Donders uit Tilburg, meldt Omroep Brabant. Niet verbazend dat het succes van het Juichpak van Roy Donders voor supermarktketen Jumbo naar meer smaakt. De onderneming zou een optie hebben gelicht voor een langere samenwerking met de Stylist van het Zuiden.

Jumbo stelde samen met René Froger en Roy Donders klanten en fans in de gelegenheid om Oranje aan te moedigen om tegenstanders 'op hun donders' te geven. 'Het unieke juichpak wordt daarbij een absolute must have,' verwachtte Matthijs Moeken, directeur marketing van Jumbo bij de introductie ervan. 'We hebben onze handen met die van René en Roy ineen geslagen. Dankzij het unieke juichpak kunnen onze klanten zich volgende maand feestelijk uitdossen om het WK in stijl te kunnen beleven, terwijl het lied de oranjekoorts aanwakkert.' Intussen is het pak uitverkocht, is het zeer gewild op Marktplaats, verkoopt de Hema vergelijkbare pakken en biedt Jumbo intussen een unieke Oranje Donders-pet. Volgens de Telegraaf, die zich op een bron baseert, wordt de samenwerking met Donders nu geprolongeerd. De realityster gaat nu ook naar Brazilië, bevestigt zijn management aan RTL Boulevard. 'Royke gaat het Oranjelegioen op woensdag achttien juni aanmoedigen als we strijden tegen de Aussies. De Tilburger vertrekt aanstaande maandag naar het zonovergoten Zuid-Amerikaanse land.'
Dat hij daar een Jumbo-juichpak zal dragen, zit er natuurlijk dik in. (PvWK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken