Robijn introduceert nieuwe lijn met Zwitsalgeur
- Food-en-retail
- 24 jun 2014 @ 12:10
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingInnovatie
- 24 jun 2014 @ 12:10
- Redactie Food en Retail
Robijn en Zwitsal hebben bij elkaar meer dan 350.000 Facebook fans die al jarenlang om een combinatie van beide merken vragen: een Robijn wasmiddel of wasverzachter met de geur van Zwitsal. Met de introductie van een nieuwe productlijn van Robijn wasmiddel, wasverzachter en geurbuiltjes met de geur van Zwitsal wordt nu gehoor gegeven aan deze wens, meldt producent Unilever.
'Hiermee combineert Unilever voor het eerst twee merken uit twee verschillende categorieën. Beide merken zijn zeer geliefd bij consumenten en staan bekend om hun geur en verzorging in de laundry- en baby categorie. De lijn is dan ook ontwikkeld voor iedereen die van de goede zorg van Robijn en de vertrouwde geur van Zwitsal houdt. De producten liggen vanaf deze week in de winkel', aldus Merel Dudok van Heel namens de fmcg-maker.
Florens Tegelaar, marketing director Home Care: 'Als merk proberen wij altijd naar onze fans te luisteren. Voor deze nieuwe lijn hebben wij inspiratie opgedaan binnen onze Facebook community. We hebben ruim 125.000 Facebook fans en dat zijn belangrijke ambassadeurs voor Robijn. Veel consumenten plaatsten vorig jaar spontane verzoeken via social media, om een Robijn wasmiddel of wasverzachter met de geur van Zwitsal te combineren. Dit jaar vroegen wij de fans naar hun favoriete geur, hier werd massaal op gereageerd met de geur van Zwitsal. We hopen natuurlijk dat ze heel blij zijn met deze nieuwe lijn.'
Over Robijn
Als geurexpert zorgt Robijn al jaren voor de lekkerste geuren in de was. Sinds 2008 is Robijn Klein & Krachtig verkrijgbaar. Robijn Klein & Krachtig is een extra geconcentreerd wasmiddel met kleurbeschermers. Het wasmiddel beschermt de kleuren, zodat deze langer mooi blijven. Robijn wasverzachters zorgen niet alleen voor een heerlijk zachte was met langdurige frisheid, ze zorgen ook voor een beschermend laagje om de vezels zodat je wasgoed zo lang mogelijk mooi blijft. De combinatie van het Klein & Krachtig wasmiddel en de wasverzachter zorgen voor een optimale geur en een extra zacht resultaat. Klik hier voor de Facebookpagina van Robijn. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Unilever
- klantwens
- Zwitsal
- Facebook community
- Unilever
- merken
- Robijn
- Home Care
- Florens Tegelaar
- introductie
- geur
- combinatie
- retail
- innovatie
- babygeur
- marketing director
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing