Sayah Spekkoeklikeur krijgt eigen song
- Food-en-retail
- 10 jun 2014 @ 13:03
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFood
- 10 jun 2014 @ 13:03
- Redactie Food en Retail
Deze week is de plaat ‘(Sayah) You got it’ uitgekomen. De track is gemaakt door DJ/producer Georgio Star en zangeres Ellen Gale, beiden van Indische afkomst. Georgio heeft het nummer speciaal voor Sayah Spekkoeklikeur gemaakt, dit om een eigen invulling te geven aan zijn Indisch-zijn. De unieke likeursong is direct binnengekomen in de Track It Down House Top 100 op nummer 48.
Armando Ello, ook van Indische afkomst, van Studio Press Play heeft bij het nummer een clip gemaakt (onder) met de titel ‘The Original Indo Liqueur’. Rode draad in dit geheel is de spekkoeklikeur van Sayah Drinks, een initiatief van Menno Kleijweg en Marc Pieplenbosch, beide 3e generatie Indisch.
DM voor de likeur
Kleijweg: 'We willen deze zomer Nederland zover krijgen dat als er saté gebarbecued gaat worden men afsluit met een heerlijk glaasje Sayah, de originele Indische likeur.' Deze boodschap wordt campagnematig uitgedragen via online kanalen met daarin telkens de track van Georgio Star. Ook aan direct marketing is gedacht. Bij aanschaf van een fles Sayah spekkoeklikeur maak je elke maand kans op een compleet verzorgde Indische barbecue aan huis, verzorgd door de Indische cateraars van 'Saté Party'. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Menno Kleijweg
- Marc Pieplenbosch
- Sayah Drinks
- Indonesie
- spekkoeklikeur
- Studio Press Play
- Batavia
- VOC
- spekkoek
- Indie
- SAYAH
- The Original Indo Liqueur
- roots
- Indo
- Armando Ello
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing