AH komt met nieuw online maaltijdconcept

AH komt met nieuw online maaltijdconcept
  • Food-en-retail
  • 25 jul 2014 @ 09:03
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodInnovatieWebOuderenzorg

Albert Heijn breidt de online dienstverlening uit met ‘AH Maaltijden op maat’. Dit nieuwe concept is speciaal ontwikkeld voor woongroepen, bedrijven, kinderdagverblijven, zorg- en verpleeghuizen en groepswoningen die online boodschappen bestellen op ah.nl. Locaties waar de bezorgservice van ah.nl dagelijks over de vloer komt.

De maaltijden worden dagelijks vers bereid en omvatten zestig losse componenten, van boerenkool met spek, tot gepocheerde zalm, kip of bloemkool. Zorgmedewerkers kunnen zelf een maaltijd samenstellen voor hun bewoners.

Meer variatie
Zorg- en verpleeghuizen en groepswoningen kunnen nu meer variatie op tafel zetten. De verse maaltijdcomponenten zijn in zes groepen ingedeeld: vlees, kip en vega; aardappel en pasta; groenten; sauzen en jus; rijsttafel en tot slot stamppot. De porties zijn voor twee tot drie personen.
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken