Gold Growncollectie wenskaarten Primera slaat aan
- Food-en-retail
- 28 jul 2014 @ 09:57
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - SalesWinkelenInstore marketing
- 28 jul 2014 @ 09:57
- Redactie Food en Retail
Recent hebben Primera en Hallmark Cards, de nieuwe wandcollectie genaamd 'Gold Crown', landelijk gepresenteerd. Medio juni nagenoeg waren alle winkels voorzien van de nieuwe wandcollectie waardoor de omzet steeg met maar liefst 6 procent. Het partnership lijkt effect te hebben, zo meldt het persbericht. De totale geschoonde omzetindex staat hierdoor op 99.
De nieuwe wandcollectie kenmerkt zich door unieke ontwerpen, waarbij de focus ligt op specifieke en gepersonaliseerde kaarten. Ron Verhoeven, accountmanager bij Hallmark, zegt hierover: ‘Elke wenskaart geeft de consument een speciaal gevoel wat je in woorden alleen niet kan uitdrukken.’
Cadeaukaart
De nieuwe presentatie het voor de consument mogelijk om sneller en doelgerichter de gewenste wenskaart te vinden. Door de introductie van de nieuwe wandcollectie wil Primera haar specialisme binnen de categorie wenskaarten versterken en de omzet stimuleren.
Daarnaast zal Primera, om de wenskaartenomzet nog meer te verhogen de combinatieverkoop van wenskaarten en cadeaukaarten stimuleren. Op dit moment wordt in ruim 15 procent van de gevallen een wenskaart bij een cadeaukaart gekocht.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing