Gold Growncollectie wenskaarten Primera slaat aan

Gold Growncollectie wenskaarten Primera slaat aan
  • Food-en-retail
  • 28 jul 2014 @ 09:57
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • SalesWinkelenInstore marketing

Recent hebben Primera en Hallmark Cards, de nieuwe wandcollectie genaamd 'Gold Crown', landelijk gepresenteerd. Medio juni nagenoeg waren alle winkels voorzien van de nieuwe wandcollectie waardoor de omzet steeg met maar liefst 6 procent. Het partnership lijkt effect te hebben, zo meldt het persbericht. De totale geschoonde omzetindex staat hierdoor op 99.

De nieuwe wandcollectie kenmerkt zich door unieke ontwerpen, waarbij de focus ligt op specifieke en gepersonaliseerde kaarten. Ron Verhoeven, accountmanager bij Hallmark, zegt hierover: ‘Elke wenskaart geeft de consument een speciaal gevoel wat je in woorden alleen niet kan uitdrukken.’

Cadeaukaart
De nieuwe presentatie het voor de consument mogelijk om sneller en doelgerichter de gewenste wenskaart te vinden. Door de introductie van de nieuwe wandcollectie wil Primera haar specialisme binnen de categorie wenskaarten versterken en de omzet stimuleren.
Daarnaast zal Primera, om de wenskaartenomzet nog meer te verhogen de combinatieverkoop van wenskaarten en cadeaukaarten stimuleren. Op dit moment wordt in ruim 15 procent van de gevallen een wenskaart bij een cadeaukaart gekocht.
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken