Zalando lanceert shop-in-shops met Topshop en Topman

Zalando lanceert shop-in-shops met Topshop en Topman
  • Food-en-retail
  • 30 jul 2014 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenWebwinkel

Begin september 2014 opent Zalando twee exclusieve brandshops volledig gewijd aan het brede assortiment van Topshop en Topman inclusief kleding, schoenen en accessoires. 'Met deze merken verbreedt Zalando opnieuw haar trend aanbod in de online winkel. De Zalando-consument, uit geselecteerde Europese landen, kan zich laten inspireren door de laatste trends en speciale campagnes tijdens een bezoek aan de Topshop of Topman shops op www.zalando.nl', meldt de roemruchte e-tailer zelf.

De collectie wordt volgens Zalando iedere twee weken vernieuwd, wat zorgt voor een constante verversing van stijlen en maakt het voor de consument gemakkelijker om de nieuwste collecties te ontdekken. Met de gratis verzend en retourservice van Zalando worden de producten van Topshop en Topman zo bereikbaar mogelijk gemaakt voor iedereen.

Variatie van de collectie communiceren
'We zijn erg enthousiast om Topshop en Topman aan te kondigen als onze nieuwe partners. Wij beschouwen deze merken als een perfecte fit met Zalando', aldus David Schneider, lid van Zalando’s Management Board. 'Door een samenwerking met trend gedreven merken als Topshop en Topman aan te gaan, verwerft Zalando momentum als de grootste online fashion bestemming die de juiste stijlen aanbiedt voor onze modebewuste consument in Europa.' Om de lancering van Topshop en Topman aan te kondigen, heeft Zalando met 12 internationale bloggers, mode opinieleiders en trendsetters uit verschillende Europese steden samengewerkt. Het project combineert trends, cultuur en lifestyle en laat vanuit verschillende perspectieven de variatie zien van de herfst-winter collectie van Topshop en Topman. Hierboven een sfeerbeeld uit het project. Topshop en Topman worden vanaf september 2014 verkocht op zalando.nl. (PvWK, bron: Zalando)

Over Zalando
Zalando (www.zalando.nl) is naar eigen zeggen Europa’s grootste online retailer op het gebied van schoenen en fashion online. 'Het omvangrijke assortiment voor dames, heren en kinderen bevat zowel bekende trendmerken als felbegeerde designerlabels – in totaal werkt Zalando samen met meer dan 1200 merken. Naast schoenen en kleding horen ook exclusieve accessoires en sportartikelen tot het omvangrijke assortiment. Bovendien biedt het bedrijf unieke diensten aan zoals: gratis verzending en retournering, een gratis service hotline en een 100 dagen retourrecht op al haar producten. Zalando werd in 2008 door Robert Gentz en David Schneider opgericht en vestigde het hoofdkantoor in Berlijn. Na het grote succes in Duitsland levert Zalando sinds 2009 ook naar andere Europese landen: Zalando’s diensten werden het eerst in Oostenrijk aangeboden (2009), nadien in Nederland en Frankrijk (2010), waarop Italië, Groot-Brittannië en Zwitserland al snel volgden in 2011. In 2012 heeft Zalando ook haar intrede gedaan in België, Zweden, Spanje, Denemarken, Noorwegen, Finland en Polen. In 2013 is Zalando ook gaan leveren in Luxemburg.'

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken