Nominaties bekend van NRW Marketingprijs 2014 voor winkelcentra
- Food-en-retail
- 28 aug 2014 @ 12:12
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - AwardsWinkelen
- 28 aug 2014 @ 12:12
- Redactie Food en Retail
Ook voor winkelcentra bestaat er sinds enkele jaren een marketingprijs. Initiator de Nederlandse Raad Winkelcentra (NRW) wil hiermee vastgoedbedrijven stimuleren marketing in te zetten voor onderscheid in de markt en binding van klanten. De prijs heeft tot doel succesvolle marketingacties onder de aandacht te brengen die het meest innovatief zijn geweest. Welke acties of events waren dit jaar volgens de jury het meest succesvol en hebben de beste resultaten bereikt voor een winkelcentrum of winkelgebied? Wat kan de sector hiervan leren? Hier de nominaties.
Uit de tien inzendingen zijn de volgende campagnes en events genomineerd:
CAMPAGNES:
Citymall Almere; Dichterbij dan je denkt – ingediend door Unibail-Rodamco. Een gerichte campagne om de bekendheid van het productaanbod van het winkelgebied te vergroten en van de korte aanrijtijd naar Citymall Almere te benadrukken.
Zeeheldenkwartier Den Haag, Kwartier voor speciale zaken – ingediend door iXin en de gemeente Den Haag. Een integrale marketingcampagne gericht op de branding van deze hippe en bruisende wijk.
De Koopgoot Rotterdam – ingediend door CBRE Global Investors, Buro voor de Boeg en Bilfinger Real Estate. Herpositioneringscampagne van het winkelgebied Beurstraverse Rotterdam om het merk ‘De Koopgoot’ als winkelgebied opnieuw op de kaart te zetten.
EVENTS:
Streekmarkt Middenwaard Heerhugowaard – ingediend door Corio. Event gericht op het verstevigen van de positie van heropende winkelcentrum Middenwaard in de regionale samenleving.
1D World Hoog Catharijne – ingediend door Corio. Een exclusieve tijdelijke winkel voor 1Direction fans om zo nieuw, jong publiek kennis te laten maken met Hoog Catharijne als winkelgebied.
Call of the Mall Utrecht – ingediend door de gemeente Utrecht en Corio. Shopping meets arts. Een hoogwaardige kunsttentoonstelling in een winkelcentrum waardoor het gebied positief onder de aandacht gebracht is bij zowel de bezoekers als de consument.
- JURERING
Bij de jurering worden er punten toegekend op het gebied van doelstelling & strategie, kwaliteit van de uitvoering, creativiteit/innovatie, prijs/kwaliteit & kosten/effectiviteit, (meetbare) resultaten, maatschappelijke relevantie en samenwerking in het marketingproces. Meer informatie leest u in de algemene voorwaarden. De vakjury van 2014 bestaat uit de volgende professionals:
Juryvoorzitter Kitty Koelemeijer | Hoogleraar Marketing & Retailing Nyenrode Business Universiteit |
Linda Annink | Directeur/eigenaar Urban Solutions |
Robèrt Dackus | Hoofd Research & Concepts 3W New Development |
Bram Hulsbosch | Salesmanager MK Illumination |
Marcel Jansen | Creative Marketing Strøm |
Michel Jonkheer | Chief Brand Officer & Founder LookFeel Consultancy |
Asha N. Lalai | Founder & CCH Customer Happiness |
Chantal Riedeman | Shopoloog Shopology |
Carlo Verhart | Head of communications MAB Development |
WINNAAR
De winnaar van de NRW Marketingprijs 2013 is de Imago-campagne+ Stadshart Amstelveen. Wie wint in 2014? Tijdens het NRW Marketingcongres op 15 september 2014 wordt per categorie de winnaar van de 4e NRW Marketingprijs bekend gemaakt door de vakjury. De winnaars worden onderscheiden met een bijzondere sculptuur. De winnende inzending heeft een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de sector. Daarnaast maken alle genomineerden kans op het winnen van de NRW Marketing Publieksprijs. Tijdens het congres kunnen alle aanwezigen stemmen op hun favoriete campagne of event. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Amstelveen
- Koopgoot
- vasgoed
- award
- Den Haag
- NRW
- NRW Marketingcongres
- Heerhugowaard
- Hoog Catherijne
- cases
- retail
- congres
- marketingprijs
- NRW Marketingprijs
- Nederlandse Raad Winkelcentra
- Almere
- initiator
- Call of the Mall
- Kitty Koelemeijer
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing