Nederland ontwaakt met thee en Happy muziek

Nederland ontwaakt met thee en Happy muziek
  • Food-en-retail
  • 4 aug 2014 @ 11:41
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodIntroductieInspiratie

Uit onafhankelijk onderzoek van Panel Wizard in opdracht van Pickwick blijkt dat veel Nederlanders de dag beginnen met een kopje thee en hun favoriete muziek. Vier op de 10 Nederlanders drinkt elke ochtend thee en de helft staat iedere dag op met muziek. Happy van Pharrell Williams is favoriet om de dag mee te beginnen.

Het onderzoek van Pickwick onder 750 Nederlanders was ter introductie van Pickwick Herbal Goodness Goedemorgen. De nieuwe kruidenmelange bevat is een combinatie van onder andere munt en citroenmirte.

Top 10
Onder het genot van een kopje thee luisteren Nederlanders ’s ochtends het liefst naar pop (39 procent), Nederlandstalig (17 %) en klassiek (8 %). Drie op de 10 geeft zelfs aan de dag niet te kunnen beginnen zonder muziek. Pickwick vroeg Nederlanders naar hun favoriete nummer om de dag mee te beginnen. De populairste ochtendsongs zijn gebundeld in de Pickwick Goedemorgen top 10 op Spotify.

Nieuwe kruiden varianten
Naast Pickwick Herbal Goodness Goedemorgen, voegt Pickwick drie kruidenmelanges toe aan haar Herbal Goodness assortiment: kamille, munt en venkel. Alle melanges zijn 100 procent natuurlijk. De vier nieuwe varianten staan vanaf begin augustus in het theeschap van de Nederlandse supermarkt.
 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken